متولد پائیزم

این صفحه رو واسه همه ی احساساتی که ازشون حرف نزدم ساختم

متولد پائیزم

این صفحه رو واسه همه ی احساساتی که ازشون حرف نزدم ساختم

یه سلام دوباره... 

 می خواستم دیروز آپ کنم اما نشد. آخه با علی آشتی کردم. البته نه آشتی‌ِ آشتی! ولی خب... بعد از ۳ روز باهاش حرف زدم. 

فکر میکنم خیلی بده اگه بدون هیچ مقدمه‌ایی بخوام از رابطه‌ی من و علی بگم. شاید بهتر باشه از خودم شروع کنم. 

اسم من زهراست. ۲۳ سالمه٬ مهندسی انفورماتیک می خونم.زیر سقف آسمون ایران دنیا اومدم.جنوبیم... خانواده‌ی من یه خورده تعصبین. نه آنچنان تعصبی که شما الان برداشت کردین. نه! به موقعه‌اش همه چیو میگم. 

 ۶ ماه پیش دقیقاً شب عید فطر روز ۳۱شهریور ساعت ۵ صبح رابطه‌ی منو علی شروع شد. البته اولش فقط دوستی بود. علی پسر خوبیه٬ یعنی ذاتاً خوبه اما بعضی وقتا دروغ میگه. واقعاً نمی دونم چرا!! هر بار به دلیلی....  

از همین ۴ روز پیش بگم٬ جریان از اونجا شروع شد که آی دیِ من بالا نمی اومد. با آی دی علی اومدم بالا. همه‌ی کارامو که انجام دادم یهو یکی پی ام داد: 

 « می دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود؟؟ 

 نامرد........... 

 اصلاً باهات قهرم» 

 تعجب نکردم٬ آخه علی بم گفته بود چندتا دوست دختر داشته. اون روز من اعتبار نداشتم تا به علی اس ام اس بدم. گوشی مامانو برداشتم اس ام اس دادم بش. واسش نوشتم: 

 «علی...» 

 جواب داد: 

 «بفرمائید٬ شما؟»  

- «کی جز من علی صدات میکنه؟»  

- «عزیزم دلم واست تنگ شده بود. از خط کی داری اس ام اس می دی؟» 

 و من واسش آی دی اون دختری که پی ام داده بود رو فرستادم. واسم نوشت: 

 « الهام ایرانی؟ زنگ بزن الان اعتیار ندارم» 

 جام کردم. آخه این خیانت نبود که با یه دختر دیگه حرف بزنه؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
عاشق(مژی و عسلیش) شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:46 http://lezateeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم
۱تبریک بابت سال نو و ۱ تبریک هم بابت راه اندازی این وبلاگ
برات آرزوی خوشبختی می کنم

زوج سبز ( پدر سبز ) شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:53 http://www.zogesabz7.blogsky.com

عیدت مبارک


امیدوارم سالی پر از سبز داشته باشی

فرخ شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:12 http://chakhan.blogsky.com

سلام . . دخترک جنوبی من ! جنوب سرزمین عشق و اسرار سر به مهره ! من همیشه در حسرت زندگی در جنوب سوختم و ساختم ! خاک جنوب اهل خیانت نیست . . نارو نمیزنه !
مثل تو که به پاکی عشق میورزی . در شان تو نیست که با نامردها بپلکی ! سلامم رو به خاک گرم زادگاهت برسون !

پودر سنگ شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:27 http://stonepowder.blogsky.com/

چرا بود. تو هم خیانت کردیو بعدش گفتی: همین!

میسنا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 http://kolbeye-aramesh.blogsky.com/

سلام خانومی
سال نوت مبارک گلم...........
====================

بعدش تو چی کار کردی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد