متولد پائیزم

این صفحه رو واسه همه ی احساساتی که ازشون حرف نزدم ساختم

متولد پائیزم

این صفحه رو واسه همه ی احساساتی که ازشون حرف نزدم ساختم

دیشب وقتی از بیمارستان برمی گشتیم شوهر خواهرم گفت:

«حالا که حال مامان بهتر شده شام بریم بیرون یه کم خوش باشیم.»

جاتون خالی رفتیم یه فست فود و من بهترین غذای مورد علاقه ام، یعنی پیتزا سفارش دادم. از پیتزا خیلی خوشم میاد، اگه می شد من صبحونه هم پیتزا می خوردم. تو این مدت علی هی اس ام اس می داد که کجایی، کی می یای، من تنهام و...... ساعت شده بود 1 که به علی اس ام اس دادم. بعد از چندتا اس ام اس، علی گفت:

« بریم لالا؟»

- «تو برو من نمی خوام بخوابم»

- « چرا؟»

- «من منتظر تماس کسی هستم»

- «کی؟»

- «احسان»

خودم نمی دونستم احسان کیه! احساس می کردم باید کسی رو تو زندگیم می آوردم که علی یه زره به خودش بیاد.اما من خوابم می اومد. خوابم هم برد.

امروز وقتی از خواب بیدار شدم دیدم علی بعد از خواب رفتنم 2تا اس ام اس داده. ساعت 12:08 بم یه اس ام اس دیگه داد.

- «سلام زهرا، معلوم هست تو از دیشب کجایی؟»

سلامش ندادم. بی مقدمه گفتم:

«خواب بودم»

- «چرا اس ام اس های دیشبمو جواب ندادی؟»

باید چیزی می گفتم که با حرفای دیشبم بخونه.دوست داشتم یه خورده زجرش بدم. واسه همین گفتم:

«آخه داشتم با احسان حرف می زدم. تا ساعت 4 صبح حرف زدیم. قطع که کردم اس ام اس های تو رو دیدم. گفتم خوابی دیگه. جواب ندادم»

- «احسان کیه؟»

وقتش بود تا حرفاشو به یادش بیارم، همه ی اون حرفایی که برای پوشوندن رابطه اش با الهام بهم گفت. منم مثه خودش حرف زدم

«یه بنده خدا، تازه برگشته ایران. یه هم زبون می خواست»

یه زره خراب کردم ولی خب... تا همین جاش کلی دلشو کباب کردم.

- «زهرا بی شوخی کیه؟»

- «مگه من شوحی کردم؟»

- «زهرا بگو کیه احسان»

خودم هم نمی دونستم چی دارم می گم. خودشم انگار فهمیده بود دارم اداشو در میارم.می دونم ناراحت شد، حسابی هم ناراحت شد. آخه اس اماس داد که:

«خب نمی خوای بگی نگو، اه»

من علی رو دوست دارم. اون نفس منه. اما اگه بخواد اذیتم کنه شده نفسمو هم بند می یارم. یه ذره ناراحتشم. الان چه حالی داره؟

فکر می کنید کار درستی باهاش کردم؟

- «یکی از اد لیستامه، دبی زندگی می کنه. الان اومده ایران. شیراز زندگی می کنه. کسیو نداره، دیشب باهاش حرف زدم، همین»
نظرات 12 + ارسال نظر
مسلم شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:46 http://www.nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق بفرمان

حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

رسول شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:23 http://www.persiatemp.ir/

سلام دوست گلم[گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم[قلب]

میخواستم یه مجموعه طراحی وب رو

بهت معرفی میکنم [لبخند]

این مجموعه اسمش easy web desing

شامل 27 dvd است
[گل]
www.persiatemp.ir

مجموعه اسان وب ابزاری قوی جامع

برای تمام کسانی که دنبال طراحی

سایت خود هستند شما با این مجموعه

و حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در

مورد طراحی سایت شما قادر خواهید

شد سایت دلخواه خودت تو بزنی [گل]

سایت که شما میتونید با این مجموعه
بسازید خیلی زیادن مثلا :
بیش از 3000 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس کامل آنها
سری کامل و جامع قالبهای مانستراز سری زیر 1000 تا 9000 به بالا
::TemplateMonsterقالبهای سایت :: Templateboxقالبهای سایت
:: Dynamic Factoryقالبهای :: Phpnukeقالبهای مامبو :: قالبهای فیوژن :
: قالبهای :: MTقالبهای :: E107قالبهای جوملا :
www.persiatemp.ir
HTML و هزاران قالب آماده دیگر در زمینه های گوناگون به همراه سورس های کامل
Flash - PSD - HTML - font logos - arrows - icons - button بیش از 5000 سورس آماده فلش کامل ترین و بی نظیرترین سورسهای فلش انواع بنر Banners انواع
هزاران سورس کاربردی و جالب دیگر بیش از 1000 سورس ،
اسکریپت و سیستم مدیریت وب از جمله سیستم ویژه جام
جهانی2006 :: سیستم های مدیریت :: وب سایت سیستم های مدیریت وبلاگ
:: سیستم فروش آنلاین :: تمپلیت :: سیستم فروشگاه آنلاین :: هاست و دامنه :: سیستم ارسال ::
www.persiatemp.ir
و صدها سیستم مدیریت سایت و اسکریپتهای فارسی و لاتین
جالب و متنوع دیگر دوزبانه و چند زبانه بیش از پنجاه هزار تصویر در زمینه های گوناگون مجموعه ای نفیس و بی نظیر
از هزاران آیکون جدید و زیبا در موضوعات گوناگون مجموعه ای کامل با بیش از 3000 فونت جذاب انگلیسی و فارسی
AnimateGif مجموعه ای از بنر ها و کلیدهای آماده فلش مجموعه ای کامل وجامع از نرم افزار های طراحی وب در زمینه های مختلف و بصورت طبقه بندی شده ASP - PHP - JAVA - Flash - HTML - CSS –
و این تازه بخشی از امکانات این مجموعه است من که گرفتم خیلی راضی بودم
شاید بهتر باشه خودت یه سری بزنی به سایت این مجموعه
بزنی تا اطلاعات جمع وکامل کسب کنی
www.persiatemp.ir
یه سر بزن چیزی رو از دست نمیدی منتظرتم
[گل][گل][گل][گل][گل]
www.persiatemp.ir

پودر سنگ شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:24 http://stonepowder.blogsky.com/

کار خوبی نکردی

رضا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://reza1366.blogsky.com

سلام زهرا جان من شما رو لینک کردم ازتونم ممنونم بابت لینک کردن من دوست دارم بیشتر با هم همکاری داشته باشیم اگه خواستی سری به من بزن منتظرتم ....بای

محمد یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 http://sedayesokoot.blogsky.com

az inke be blogam sar zadi mamonam ,
shayad nashe kamel vaziiate toro tashkhis dad , amma ba in 2 ta neveshtat mikham behet ino begam
chera say nemikoni rok bashi o
tarof ro bezari kenar . bahash roo rast bash , nemidoonam chera ma irania too ravabetoon injoorim , beshin bahash harfato bezan , sangeto va bekan , ta key ? in moosh o gorbe bazi ta key ? ye bar ino emtehan kon bebin chi mishe. movaffagh bashi .

یه بار این کارو کردم محمد جان. البته نه یکبار! بلکه ۵ ۶ بار. اما نه خودم دووم آوردم نه اون. علی ناراحتی قلبی داره. ۲ بار هم کارش کشید به بیمارستان. طوری که من خودم جاش داشتم سکته میکردم

mohammad یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 http://sedayesokoot.blogsky.com

az inke be blogam sar zadi mamonam ,
shayad nashe kamel vaziiate toro tashkhis dad , amma ba in 2 ta neveshtat mikham behet ino begam
chera say nemikoni rok bashi o
tarof ro bezari kenar . bahash roo rast bash , nemidoonam chera ma irania too ravabetoon injoorim , beshin bahash harfato bezan , sangeto va bekan , ta key ? in moosh o gorbe bazi ta key ? ye bar ino emtehan kon bebin chi mishe. movaffagh bashi .

فلانی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:20 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

سلام ...
بچه جنوبی کاکو دمت گرم ..من بچه جنوب نیستم ولی جنوبی ها رو خیلی دوست دارم {چشمک}
دختر بندری و این حرفا دیگه {خنده}

فلانی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:26 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

حالا گذشته از شوخی ....
نمیدونم باید بگم کار درستی کردی یا نه ...
ولی یه چیزو میدونم همه ی آدما تا وقتی که یه کسی رو دارن قدرشو نمی دونن و هی دوست دارن اذیتش کنن و وقتی از دستش دادن میفهمن که کدوم حرکاتشون درست بوده و کدوم غلط.....
اگه علی ارزششو داره اشتباه کردی
البته من از آدم دروغگو (به هر دلیلی که دروغ بگه-کوچیک یا بزرگ) بدم میاد

علی پسر خیلی خوبیه. گفتم فقط بعضی وقتا دروغ میگه. خودم آدم سخت گیری هستم. یه جورایی هم امتحانش کردم. خودتم خوب می دونی هیچ آدمی کامل نیست. از این می ترسم که علی بعد از ازدواج هم باز بم دروغ بگه

فلانی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:36 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

لطفا بنده رو با نام (تنهای تنها ) لینک کنید .
راستی یادم رفت بپرسم..مامانت چرا حالش بده ؟ {ناراحت}
ایشالا هرچه زودتر خدا شفا بده
فعلا

فلانی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:37 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

لطفا بنده رو با نام (تنهای تنها ) لینک کنید .
راستی یادم رفت بپرسم..مامانت چرا حالش بده ؟ {ناراحت}
ایشالا هرچه زودتر خدا شفا بده
فعلا

مامانم توی این گرد و خاک اخیر مشکل تنفسی پیدا کرد. ناراحتی قلبی هم که داره وضعش خیلی بدتر شد. اما خدا رو شکر الان بعد از ۳ روز مرخص شده. مرسی از این همه لطف و محبتت

دنیای من دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:42 http://khesareh.blogsky.com/

سلام گلم
سال نو مبارک
و تبریک به خاطر وب جدیدتون
دست نوشته هاتونو خوندم
اما یه چیز...
قربونت برم مواظب خودت باش زیادی نمی شه رو حرف پسرا حساب وا کرد.
چیزی که راحت می گن دوست دارمه مثه آب خوردنم به همین راحتی فراموششون می شه
این حرف رو به عنوان یک دوست گفتم.
موفق و خوشبخت باشی.

مرسی عزیزم به خاطر نصیحتت. اما اگر قراره به هیچ پسری اعتماد نکنیم که نمیشه زندگی کرد. یکی از اون پسرهایی که مجبوریم بهشون اعتماد کنیم شوهره. این طور نیست؟

فلانی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:19 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

سلام..میبینم که هنوز نیومدی ب وبت سری بزنی...ولی من اومدم بهت سر زدم

سلام
مرسی که منو یادتون نرفته. من مسافرت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد